FÖRSVINNER

2014-06-17 @ 01:51:15
Som ni kanske märker så har jag varit frånvarandra en längre tid. tänkte bara säga att jag kommer vara frånvarande ett bra tag till. Jag kan gå igenom någonting som tynger hjärtat så mycket att man knappt orkar andas en gång, men två ggr på ett år är för mycket. Jag vet allvarligt talat inte riktigt vem jag är just nu, och jag har ingen aning om hur jag ska ta mig igenom det här. Jag vill bara ge upp, mitt huvud har slutat fungera om min kropp säger ifrån. allting säger ifrån. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Alicia

jag älskar dig Matilda, och jag vet att hur svårt det än är så kommer du ta dig igenom detta, hur förjävligt och hemskt oförklarligt det än är, så kommer de bli bra tillslut, när vet jag inte, men de kommer bli bättre.
och jag står vid din sida hela tiden, jag kommer aldrig släppa dig.

2014-06-17 @ 21:18:25
URL: http://aliciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: