RT CC

2014-11-18 @ 18:40:00

Idag fick de äntligen följa med mig hem.
Det har varit sån hysteri kring dessa borstar på jobbet (första butikskedjan i Sverige med dessa) att jag nu var tvungen att prova på dem. 

Real Techniques "Core Collection" heter detta set. Återkommer efter att jag testar dem.

Annars? Det är dåligt uppdatering på bloggen, jag vet. Men just nu har jag fullt upp med att hålla ihop min vardag så min hälsa inte alls är särkilt bra för tillfället, som tidigare nämnt så har jag väldiga svårigheter med maten och detta är fortfarande igång. Inget allvarligt, bara en svacka då min kropp inte riktigt orkar och vikten sjukligt ganska kraftigt. Vi hörs igen när jag är bättre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: