GÖR ETT TAPPERT FÖRSÖK

2015-10-24 @ 09:06:12

Igår köpte jag världens kanske härligaste mjukisset. Från älskade H&M såklart! Ett par stickade jazzbyxor och en matchande myströja till, fattar ni hur jag kommer leva i detta nu i vinter? 
Slängde på mig en skjorta under detta så det var bärbart till jobbet idag.

Dessutom började min shake lukta dött härromveckan så igår köpte jag en ny. Alexandra Brings Femimal fick det bli. Så nu sitter jag här på bussen och dricker min jordgubbsshake. 

----- 

Annars då? Igår var jag, Moa, tesse och Lisa på Pinchos och käkade. Sååå gott! Blev egentligen mer drinkar än mat men herregud vad mysigt det var att bara vara och välkomna in helgen. Lite senare kom även Björn, Emma och hennes mamma och Miccan så vi gick vidare ner till Pianobaren innan det var dags för mig och Lisa att ta bussen hem och sova eftersom att jag jobbar helgen. 

Fred ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: