JOBB OCH TJAT OM HÄNDER

2016-01-31 @ 10:17:11


En lite halvtråkig dagens men jag bara fullkomligt Ä.L.S.K.A.R mina nya brallor. De är så brutalt sköna och ingenting jag vanligtvis brukar köpa men de är verkligen helt fantastiska. Lite army. 

Annars då? Är påväg till jobbet för lite söndagsjobb. Blir dock väldigt lugnt idag då jag igårkväll började känna smärtor i min vänsterhand och imorse när jag vaknade kunde jag göra normala rörelser utan att det gör ont. Det liksom strålar.i handleden och på exakt samma ställe som jag bröt för tre år sedan, jag blir sjukt orolig och tänker att det kan vara därav eftersom att jag vet att benet inte växt riktigt rätt + att för någon vecka sedan hade jag ett oförklarligt blåmärke runt hela det området. HALLÅ NOJERIET! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är byxorna från? :)

Svar: H&M, logg-avdelningen :)
cmmatilda.blogg.se

2016-01-31 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: