PC

2016-11-30 @ 20:08:43
För över ett år sedan köpte jag en hudvårdsprodukt som fullkomligt förstörde hela min hy och gjorde att jag i sina omgonar riktig problem med acne. Jag ville inte gå ut, och grät varje gång jag tittade mig i spegeln. Ett halvår senare ramlade jag över ett märke som heter Paula's Choice, ett märke som räddade min hud.
Idag är min hy återställd och har aldrig varit bättre, har knappt en enda plita längre trots att jag fortfarande har lite är över kindbenen men de kommer att försvinna med tiden, tänkte jag skulle rivstarta den här gamla bloggen med att visa produkterna som jag älskar mer än min lägga nästan (notera NÄSTAN)
 
 
 
1. Detta är en ansiktsrengöring som när den kommer i kontakt med vatten börjar att löddra och tar borta alla sminkrester från ansiktet samtidigt som den självklart rengör på djupet. 100% fri från parfym och färgämnen samt har ett pH-värde på 6,3.
2. Detta är en peeling som du applicerar efter durengjort ditt ansikte. Den är sjukt dryg så a little goes a long way. Den exfolierar hudens yta och inuti porerna. Innehåller salicylsyra och har ett pH-värde på 3,8.
3, Detta är en dag/nattcreme i silikonform som innehåller antioxidanter och niacinamid. pH-värde 6 och även den fri från parfym och färgämen.
 
HIGHLY RECOMMENDED. I rest my case.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: