MAYBE WE WILL WALK AWAY

2016-09-28 @ 22:19:23
 
Fick såhär framåt kvällskvisten världens ryck, har under sommaren låtit mitt hår blekts till mörkbrun men fasen, med handen på hjärtat - jag älskar mitt svarta barr och ska inte vara något annat än det, svart så det nästan skiftar i blått - det är min grej.
 
Annars då? Har idag lagat matlåder, städat och tvättar här hemma och framåt kvällen kröp jag ner i Tessans säng tillsammans med henne, Moa och Lisa för att titta på film och käka godis. Slutade dock med att jag fick sån matkoma att jag nästan kräktes. Äter vanligtvis två måltider per dag och ikväll blev det lite FÖR myckdet godis för den här fröken.
 
 
Tanken var att vi även skulle gå ut i helgen men då jag inte riktigt till hundra procent känner att jag klarar av att vara bland mycket folk så skippar jag nog det och stannar hemma.
 
Nepp, nu ska jag sova. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: