SOFFBORD I ALL SIN GLANS

2017-04-21 @ 12:00:54

Tänk att man kan ha sådan beslutsångest över ett vardagsrumsbord i lägenheten. Känns om att jag de senaste dagarna vänt upp och ner på varenda hemsida på nätet för att hitta något som faller mig i smaken - enkelt, glasskiva och minimalistiskt. 



Ramlade (tyvärr) över detta fantastiska bordet från GUBI som jag inte riktigt kan släppa men med sommaren runt hörnet och all dess innebörd känns dryga 7500 :- lite väl saftigt just nu. 

Min andra förälskelse är detta, och som även är snäppet väldigt mycket billigare, detta ligger endast på 1700 :- MEN jag vet inte om guld är det ultimata, risken finns att jag tröttnar, dock går det ju alltid spraya svart, right? 


Jakten fortsätter några dagar till. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: