THANKFUL

2017-12-25 @ 22:20:48
(null)

(null)

(Part 2 av julafton)

Hade en jättemysig julafton igår! Mormor och morfar kom runt 13 varpå vi allihopa i familjen åt lunch, följt av Kalle Anka (suprise) samtidigt som vi, eller iallafall jag smockade i mig en massa julgodis som syrran hade bakat dagen innan. 

Sedan delade vi ut julklappar, och herregud vad jag känner mig bortskämd. Är så himla glad och tacksam för varenda liten sak jag fick. Och självklart handlar inte julen om julklapparna längre, det vet jag också men självklart blir man varm i hjärtat, likasom jag blir varm i hjärtat av att ge bort något och se lyckan i någon  annans ögon. 

Senare åkte vi till farmor och farfar där även kusinerna höll till. Vi spelade paketspelet, sedan gick jag och Martin för att spela biljard som senare omvandlades till soffhäng tillsammans med resten av kusinerna. Klockan 22 drog vi dock oss hemåt till Mölltorp igen, då jag och Alicia skulle upp och jobba . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: