ONSDAG

2017-07-27 @ 13:26:30

Igår skulle jag egentligen bara tagit det lugnt men istället flängde jag hemma i lägenheten med att städa och möblera om. Tog även en sväng bort till Emmas jobb för att prata med henne ett tag. 


Senare på eftermiddagen tog jag en promenad längst Åna, följt av världens godaste lunch hemma. 

På kvällen åkte vi ner till stugan för att fixa naglar, klippa och färga hår samt mysa. Problemet med oss är att vi alltid gör det vi inte ska göra! Så efter att Cornelia la den briljanta idén att åka ring efter båten klockan 21:30 avbröt vi allt vad vi höll på med och drog iväg en sväng. Stolt som en tupp var jag som inte heller idag åkte i vattnet en enda gång! 

Denna dagen då? Ska strax gitta iväg till Ica för att köpa lite saker inför Halmstad på söndag och ikväll ska jag gå på Bio med Emma och Moa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: