FREDAG

2017-06-10 @ 13:13:20

Igår hade jag verkligen en helt fullspäckad dag! Jobbade mellan 9-17:30 och efter det åkte jag hem till mina kusiner för att fira Sofie <3 som fyllde 20 för ungefär två veckor sedan! 

Älskar att vara hemma hos dem, eller ja jag älskar att umgås med släkten överhuvudtaget! 


Efter någon timme plockade Lisa upp mig, då vi for och hämtade Rasmus och Sebbe för att bowla på O'Learys. Kan dra slutsatsen att jag är totalt värdelös på bowling och att jag även är den sämsta förloraren genom tiderna, men det är inget nytt. 

Björn kom även och joinade oss, och efter matchen åkte vi alla och åt på Pinchos. Avslutade kvällen gjorde vi hos Rasmus framför en skräckfilm. 


Riktigt fin fredag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: