THANK U SUMMERBURST 17

2017-06-05 @ 18:25:14

Hej på er! 


Kom hem igår runt 16 (?) till Tibro varpå jag och Lisa hoppade direkt ner i hennes badkar, efter det slocknade jag i hennes soffa ett tag. Avslutade kvällen gjorde vi med en Milan-pizza hemma hos mig!

Helgen har iallafall varit GRYM. Missade dock tyvärr avslutet på SB på fredagen, som vanligt! Samma visa varje år! Blir så himla trött på mig själv. Lördagen låg vi inne fram till klockan 13 ungefär då vi bestämde oss för att det var dags att få i oss lite mat. Vi åt på ett jättemysigt ställe som hette Lilla London. Beställde in en hamburgare som var heeeelt amazing.  Mätta och belåtna traskade vi tillbaka till hotellet, vilade en stund och började sedan göra iordning oss följt av förfest. Lite senare sen stack vi iväg till några bekanta till Moa och Cornelia och fortsatte förfesten där. Riktigt roliga killar, hade så kul! Men runt 22 styrde vi stegen mot Summerburst och Tiesto. Resten är historia.


Som sagt, SÅ BRA HELG. Billdbomb kommer <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: