FIN HELG

2017-05-21 @ 23:56:13

Min fantastiska helg i bilder. 

Vaknade i lördagsnatt (04) av mensvärken från helvetet, lyckades iallafall somna om och vaknade senare igen utav väckarklockan, denna gången med huvudvärk, mensvärk och en rejäl pollenallergi. Inte nog med detta så hade min vänstra halva av ansiktet också svullnat upp och jag hade svårt att le utan att det gjorde ont, detta la sig som tur senare.

Halvtrött på livet traskade jag iallafall till jobbet, släpade mig igenom dagen men kände runt 16 att jag äntligen började bli piggare. Till slut blev det utgång för mig vilket jag absolut inte planerat. Kvällen blev iallafall hur bra som helst! 

Idag vaknade jag vid 11, städade lite och åkte senare till Mölltorp där det vankades kalas hemma för min älskade syster som fyller 20 (om 5 minuter nu). Blev en väldigt mysig eftermiddag med släkten och nu ligger jag i sängen igen och ska sova för imorgon börjar jag 08 ! Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: