U ARE NOT STUCK

2017-05-07 @ 01:29:28

Nu har jag varit ute och flängt så mycket de senaste dagarna att jag verkligen känner att jag måste stanna upp och andas. 


Vad många redan vet om mig så älskar jag att vara ensam, lika mycket som jag älskar att vara med mina nära och kära MEN jag verkligen MÅSTE vara ensam ibland. För mig är det så sjukt jäkla viktigt. Jag mår bra av det.

Så idag efter jobbet känner jag att det är dags för det, lite isolering. Inte för att jag på något sätt mår dåligt, utan för att jag mår bra utav det. Är så jäkla lycklig just nu



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du lösfransar här? Vad använder du för fransar isf? 😍

Svar: Ja, jag slänger på mig fransar i stort sett varje dag! De på bilden är H&Ms egna men har en ROSA förpackning istället för den vanliga beige/vita. Så du kan i stort sett inte ta fel! :)
cmmatilda.blogg.se

2017-05-15 @ 08:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: