NY ENERGI, ELLER??

2017-11-16 @ 23:29:57
Herregud vad det ekat tomt och glest här det senaste, som när som man är nyinflyttad i en lägenhet och endast fyllt ut med det ytterst viktiga. 

Idag har vi iallafall firat våran första dag utav kalashelgen på H&M, det är nämligen så att detta fantastiska företag fyller hela 70 år! Har varit på riktigt bra humör och när jag slutade 16:30 åkte jag direkt hem och städade lägenheten med den lilla energin jag hade kvar. 

Runt 20-snåret gick jag hem till Linus och Ida där jag nu har spenderat resterande av min kväll. Älskar att vara där, blir så lugn. Bara sitta och babbla i timmar om allt och ingenting. 

Har ju som sagt varit übertrött den senaste tiden och även ätit väldigt dåligt men som alltid när jag är hemma hos Linus och Ida så kommer jag hem med ny energi. Dessutom spikade vi att bädda om soffan till en jättesäng på lördag, köra på en dresscode pyjamas, ta med oss varsin dator, äta gott och Kolla serier/film. Ett hederligt pyjamasparty, som om man var liten igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: