WINTER ESSENTIALS

2017-11-02 @ 13:57:21
(null)

(null)

Som många redan vet så finns det inte mycket jag avskyr mer än vintern (!!!) 

.. Eller ja, kanske inte vintern (älskar ju julen) över lag men kylan. Kylan är min värsta fiende. Jag använder långkalsonger mitt på sommaren för att jag väldigt lätt fryser, så ni fattar på ett ungefär då hur mycket jag bokstavligt talat lider på vintern. 

Ett annat problem med kylan är också att min hud torkar ut, och särskilt ansiktet men även ben, händer och armar. 

Så på min lediga dag idag så pallrade jag mig iväg till apoteket för att inhandla produkter som gör att jag för en gångs skull är lite förberedd på vårat kalla klimat och kanske inte torkar ut som en fisk i Saharaöknen.  

Come at me vintern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: