SMILE

2017-10-26 @ 10:58:34

Igår gjorde jag min sista dag i Falköping. Igår var även öppningen utav den fantastiskt fina butiken. Jag är så stolt över vad jag och mina kollegor åstadkommit. Allt blev bara så bra.


Tar med mig så extremt mycket därifrån, och jag känner verkligen att jag vuxit yrkesmässigt men även som människa på så kort tid, klyschigt va? 

Idag är jag tillbaka i Skövde igen och jag är taggad från tårna. 

Och just det, KOLLA MINA NYA PJUCKS jag fick med mig från Falköpingen efter öppningen igår. Ett par svarta låga moonbootsliknade skor <3

Och självklart gick jag även loss på home-avdelningen. Rätt hårt ock. Haha



Kommentarer
Postat av: johanna

snygga!

2017-10-26 @ 19:29:51
URL: http://jojosmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: