SOME CATCHING UP

2017-09-30 @ 10:18:47

Moooorning, har precis vaknat av att solen hälsade hej in genom fönstret. Riktigt härligt faktiskt. 


Nu ska jag strax äta en STOR frukost och efter det färga mitt satans barr på huvudet som hela tiden vill envisas med att växa som ogräs så att mitt sanna blonda (numera mörkblonda) hår peakar fram! 

Dagens planer är inte särskilt många och heller inte så klara. Egentligen har jag ingenting inplanerat förrän ikväll då jag ska in till Skövde och träffa mina chompisar <3 tror dock att det inte blir någon utgång för mig, trivs just nu väldigt bra med att vakna pigg på söndagar. 

Igår då? Städade lägenheten på förmiddagen, slängde ihop en lätt lunch och åkte senare framåt eftermiddagen till Karlsborg och hämtade pizza tillsammans med Linus. Efter det åkte vi hem till mormor och morfar med leveransen och käkade pizza där. I 3 timmar satt vi där och babblade allihopa. Runt 20:30 åkte vi hem till Tibro och jag stoltserade då iväg till Nellie en sväng. Avslutade kvällen gjorde jag tillsammans med Lisa med hög musik i bilen och bara åkte runt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: