WEEKEND

2017-09-17 @ 23:03:27

Tjenixen, i helgen har Felicia varit här och hälsat på <3 Så i fredags låg vi hemma hos mig, kollade på film, åt chips och godis i soffan. 


På lördagens åt vi en stooor frukost, senare åkte vi in till stan men kom båda hem tomhänta. Lika bra för plånboken tänkte jag och det kändes genast lite bättre. Efter våran visit i Skövde åkte vi förbi banan där vi hälsade på några vänner till Felicia. 

Kvällen spenderades på Ten Lanes för att fira Moa och efter det drog vi alla ut på krogen.

Idag har jag och Felicia bara legat hemma i soffan fram tills klockan 16 då hon åkte hem och jag då blev upplockad utav Alfred för att åka in till Skövde och käka samt gå på bio. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: