MONDAYS

2018-02-05 @ 11:23:57
(null)

(null)

Hello peeps! 
Sitter i skrivande stund och river igenom den extremt lyxiga frukosten ni ser här ovan på bild. 

Nja, det kanske inte är mycket men det är nästan mer än vad jag får i mig för tillfället. Ikväll åker jag tillbaka till Göteborg trots att jag inte är helt hundra än. Men jag har för mycket att göra, och för lite tid att göra det på så nu kör vi.

Lägesrapporten annars med mig är rätt så grön. Febern är borta men jag har otroligt dålig balans ? Alltså jag snubblar, går in i saker, mina ben gör liksom inte riktigt som jag säger till dem (pga. att jag har så extremt lite näring i mig) jag är dessutom väldigt seg och virrig. Men det är ju lätt fixar genom lite intag av mat! Sen förskylningen - det är en annan historia! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: