HELG

2018-01-28 @ 21:16:20
(null)

När jag kom hem i fredags var det bara att packa om väskan för att sticka iväg till Västerås med tjejerna på lördagen. 
Det var just denna helg vi hade planerar in Lisas roadtrip som hon fick i födelsedagspresent av oss tidigare i höstas. Vi landade på vårat hotellrum på eftermiddagen följt av en kort powernap. Senare dök vi alla ner i våra sminkväskorna för att göra iordning oss inför kvällen. Födelsedagsmiddag stod på schemat och när vi hade ätit klart mötte även Rensvik och Lorenz upp oss där vi käkade och vi drog oss vidare mot Publik? 
Somnade till sist allt för sent bredvid Tessan snarkandes i mitt öra <3

Idag har vi varit på Kokpunkten och badat samt spaat. Skön söndag tänkte jag? Fram tills dess att jag kom hem för att packa om väskan till Götlaborg igen och började frysa för kung och fosterland. 

En powernap på 30 minuter i min varma säng lät då som ett vinnande koncept då det inte är helt ovanligt att jag fryser, jag fryser nämligen ALLTID. 

Men desto mer minutrarna gick frös jag bara mer och mer och fler och fler klädesplagg åkte på. Så nu ligger man här med feber, fryser från tårna upp till hårfästet och har satans ont i halsen. Tur att det inte eskalerade fort blink* blink* .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: