I NEVER KNEW ANYBODY

2018-06-23 @ 23:44:40
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vaknade vid tio imorse, snoozade några minuter och gick sedan upp för att köpa färskt bröd på Ica. 
Tog sedan en lång frukost i soffan framför How I met your Mother. Någon timme senare hade jag snörat om och började istället greja i lägenheten, bädda i sängen, dammsuga - ja, ni vet det gamla vanliga! 

Vid 15 åkte jag hem till Mölltorp. Tog en promenad ner till mitt smultronställe, satt där ett tag och filosoferade över livet, för just nu är det faktiskt ganska svårslaget, det behöver uppskattas ibland. 
Efter promenaden startade jag grillen lagom till mamma och pappa kom hem, så någon halvtimme senare satt vi ute på terassen och käkade grillkorv med bröd. 

Resten av kvällen har jag och pappa spanat matchen, och nu ligger jag återigen i husvagnen och ska sova här inatt. SÅ MYSIGT. Hoppas alla som är ute och festar idag vaknar upp bakfulla som as, för jag kmr må prima ballerina <3 godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: