MIN HELG

2018-06-18 @ 00:31:44

(null)

(null)

(null)

I fredags tog min fina, fina kusin studenten. 
Liten blir stor som man säger, för ska jag vara helt ärlig så kändes det helt sjukt. Han är ju liksom fortfarande liten i mina ögon ?? 
Efter utspringet och kortegen åkte jag och Ida hem till min syssling Emil ett tag, drack lite vin och pratade fram tills dess att det var dags att åka mot mottagningen där det vankades mat, dryck och uppvaktning, ja ni fattar? Alla har varit på en student. 

Efter mottagningen åkte jag hem till Casper en snabbis, som också tog studenten, grattade och styrde sedan vidare med mina trogna vapendragare Tesse och Jerpo till Skövde, och kvällen slutade inte helt otippat på rådis (precis som vanligt numera, haha) 

(null)

Lördagen var betydligt lugnare och jag gjorde inte många knop pga. Lite för mycket huvudvärk, haha. Runt 18 snåret hämtade pappa upp mig som tidigare nämnt och vi åkte då hem till Möllan <3

(null)

Idag åt jag frukost med la familia i husvagnen, någon timme senare åkte jag hem till Tibro igen för att spendera denna regniga söndag tillsammans med Jessica. Vi pusslade, drack te och åt kanske lite för mycket godis, eller ja det gjorde iallafall jag.

Senare framåt eftermiddagen slutade även Moa som joinade in åt pusslet. Någon timme senare mötte vi även upp Cornelia varpå hon jag och Jessica åkte till Skövde och kollade på hennes nya lägenhet, åt på Max, satte oss uppe på billingeberget och sist men inte minst åkte hem till Therese och kollade de sista 20 minutrarna utav matchen mellan Brasilien och Schweiz.

Det var nog det, hela min helg så kortfattad som möjligt, och nu ska jag sova. Godnatt peeps <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: