SNAPSHOTS

2018-06-06 @ 22:27:57
(null)

(null)

(null)

Herregud vilken dag! 
Jag vaknade alldeles för tidigt imorse och kunde verkligen inte somna om, så istället för att ligga kvar bredvid en djupt sovande Lisa passade jag på att hänga tvätt, duscha och bara chilla på soffan och hinka kaffe.
Framåt lunch kom Jessica. vi hade bestämt att vi skulle äta en "gofrulle", dock blev det mer en brunch om jag får säga mitt. 
Mätta och belåtna tryckte vi oss mot solväggen på min baksida för att ta vara på Sveriges fantastiska väder, men det tog inte lång stund förrän vi gav upp väggen och förflyttade oss mot Hofmeijers sommarstuga där Cornelia och Miccis redan intagit solstolar för längesen. 

Mot kvällen åkte jag och Jessica in till Rådis för att äta och kvällen avslutades i Hjo på moster Elins glass. Behöver jag säga att min mage nu håller på att sprängas när jag nu ligger i sängen och knappt kan vända mig från ett håll till ett annat. 

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig men erbjöd mig faktiskt att jobba, så länge jag fick gå hem tidigt var mitt krav, så 12 imorgon kan jag stämpla ut och fånga solen igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: