MATTE IS BACK?

2019-01-13 @ 09:35:05
Ett inlägg? What is happening?

Här har det ju ekat tomt det senaste halvåret men imorse kliade det faktiskt i mina fingrar, skriva är ju ändå det mysigaste som finns.

Vaknade 07:30 imorse, försökte somna om men misslyckades ganska så rejält. Har den senaste tiden börjat vakna sådär onormalt tidigt (eller ja, onormalt för mig). Plöjde igenom några youtube-klipp för att sedan hoppa upp och ta mig en kopp kaffe. 
Så nu ligger jag här iklädd min favoritskjorta och dricker kaffe i sängen och småspanar ut genom fönstret på snön som faller ner. Känner ett lugn i hela kroppen, det här är så mysigt. Jag älskar söndagar. Och särskilt sådana här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: