NÄSTAN BACK ON TRACK

2014-06-30 @ 23:52:05
Börjar sakta men säkert komma på fötter igen, ska försöka börja uppdatera lite nu när jag är ledig i två dagar!
 
Idag har jag jobbat fram till stägning och efter det mötte jag upp Bella vid stationen och åkte hem till mitt älskade fina Mölltorp där det blev familjemiddag. Efter det gick jag, Felicia och Linus ut till kattungarna och myste. De är så extremt söta, vi döpte två stycken idag till Robinson (hen är en riktig äventyrare) och Hans (jag tar på mig det, kungligste namnet ever, haha). Efter ett tag satte jag och Felicia oss i lilla garaget och pratade lite fram tills Miccis och Sanna kom som också ville se kattungarna, i cirkus en timme låg vi i höt med varsin bebis tills var och en somnade i våra famnar. Så himla bra avslut på den här dagen. Nu ska jag slå på några avsnitt Big Bang Theory och sedan somna gott. Godnatt på er!
 
ps. Just det, nästan glömt! Har en ny dator också! är så nöjd att jag nästan spricker! en HP! (som i Harry Potter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: