FREDAGSBABBEL

2015-02-27 @ 23:49:37

Kom hem från jobbet runt 17-tiden och var helt utmattad. De 3,5 timmars sömn jag fick igår natt satte verkligen sina spår. Så för min del blev det en lugn kväll. Lagade pestospagetti tillsammans med kyckling och en grekisk sallad innehållande tomat, fetaost, spenat och rödlök. Efter käket tog jag mig tiden att sola en snabbis för att få lite färg och odla fräknar, tills jag slutligen kastade mig på sängen tillsammans med påsen lösgodis som blev kvar sen Anton var här igår, en chipspåse och självklart - den obligatoriska colan. 

För en liten stund sen var Hanns och Cornelia här en stund, och jag kunde inte låta bli att flina lite när Hanna slängde ur sig "Men hallå? Är du själv? Varför är du själv? Och Cornelia svarade "men hon gillar ju att vara själv". Om vi väldigt sällan är ensamma i mitt kompisgäng? Nä, det händer inte särskilt ofta. 

Nu mina vänner, nu ska jag sova! 
Puss, godnatt.


PS. Plockade mina bryn förut. Så nu är dem verkligen on point. Iallafall för en kväll, right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: