BABY

2017-12-20 @ 14:43:12
(null)

(null)

Det är nästan så att jag vill gråta blod för varje dag jag inte kan använda denna klänningen. 

Har spanat in den här klänningen sedan i somras men köpte den aldrig eftersom att jag sedan innan hade en med exakt samma mönster. Efter mycket velande fram och tillbaka blev det också augusti varpå jag kände att det kanske var lite onödigt nu när hösten snart är här och jag inte längre kunde gå i klänning. 

Ändå har jag ändå inte kunnat släppa den där satans klänningen, utan har gått in och spanat på den var och varannan dag på hemsidan. Och efter ett halvår av att bara spana så köpte jag den äntligen. Och vet ni vad? Jag ångrar inte det en sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: