BDAY DRESS

2018-06-06 @ 15:54:14
(null)

Nämen, long time no see kompisar!
Tänkte göra ett tappert försök med att sakta men säkert börja blogga igen, men vi vet ju alla hur det brukar gå, right?

Flyttade hem från Göteborg i fredags och har sedan dess spenderat mina lediga dagar  med att packa upp allt för många väskor, men också hängt i Hofmeijers sommarstuga med mina bästa vänner. Sola, bada och åkt båt har verkligen varit ledorden för min helg. Är så himla lycklig över att vara hemma igen, ler och njuter varenda sekund av att vara hemma och tillbaka i rutiner. 
Det enda som fullkomligt skär i hjärtat är att jag inte kommer att få träffa Emma på hela sommaren. Jag har blivit så van vid att alltid ha henne vid min sida, nu känns det väldigt tomt utan henne varje kväll innan man ska sova. Ingen att kolla film med, eller ingen att skratta med eller åt haha.

Annars då? Köpte en klänning förra veckan som jag tänkte glida runt i på min födelsedag. Den är helt perfekt, en bakelse utan dess like. Från Zara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: