FANTASTISK HELG

2018-06-13 @ 11:12:56
Herregud vilken helg det blev?

I fredags hamnade vi hos Björn på kvällen, pimplade något glas vin innan vi drog vidare mot Junikalaset. Där satt vi resten av kvällen och bara pratade, men på något vänster hamnade vi slutligen på Plataux där jag dansade runt med min lilla Coca-Cola resten av kvällen. 

På lördagen jobbade jag och när jag kom hem var det bara att snöra om skorna och dra på sig en finare klänning, för på kvällen vankades det middag med Linus och Ida, trodde jag men oj så fel jag hade. 

När Linus och Ida kom och hämta med mig hade de med sig ett brev och blommor och i brevet var en fråga om jag ville bli gudmor till vad som kommer bli världens finaste lilla unge! Blev så jäkla ställd så började verkligen gråta. Kunde liksom inte riktigt förstå. 

När vi väl skulle åka ringde Therese och sa att jag var tvungen att åka förbi Lisa och hämta hennes skor, så jag stressad och lite grinig stampade jag upp till Lisa där Lisa möter mig i dörren och inom loppet av tio sekunder börjar min favoritlåt i hela världen spelas och mina bästa vänner kommer inrusande från vardagsrummet mot mig. 

Blev så jäkla chockad och fattade absolut ingenting.  Att alla lyckats blåsa mig med en supriseparty på min 25-års dag ?? Jag älskar dem så in i norden. 

Tack tack tack, ni är bäst i världen. Och resten av kvällen dansade vi på Olstorp till Emil Assergård! <3


(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

Detta är verkligen de enda bilderna jag har från helgen? Och jag har inte tagit en enda knappt? Bra matte, du har haft kul. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: