LÄGET DÅ

2018-06-29 @ 22:26:41
Imorse gick jag upp klockan 07 på min lediga dag för att fixa lite papper, samtidigt som jag åt en fruktsallad till frukost kombinerat med en stor kopp te. Älskar att äta frukost i sängen bland alla mina kuddar och täcken. 
Tog sedan mina papper och hoppade på bussen in mot stan för att lämna den på jobbet. Efter det gick jag och köpte en present till Linus och Ida, sant köpte mig ett par nya glasögon (äntligen!). Det var verkligen på tiden och nu längtar jag verkligen tills de är klara om två veckor. Är egentligen inte alls någon glasögon-tjej och bär alltid linser men nu ser jag riktigt fram emot att ha ett par brillor på snoken. 
Drog mig hemåt runt 11-snåret och la mig då på min baksida och solade några timmar. Tyvärr lyckades jag som vanligt bränna mitt stackars hårfäste, så efter 2,5 timme i solen fick jag ge upp för mitt egna bästa. 

Vid 14:30 plockade Casper upp mig varpå vi åkte in till stan och mötte upp Lisa för att dra iväg en sväng till Mio, Cervera och lite klädshopping åt Lisa. 
Själv fick jag med mig en supermysig rosa hoodie hem och en ögonbrynspenna, ja roligare än så blev det faktiskt inte för min del. 
Det fina i det hela var att jag och Lisa köpte likadana hoodies, eller ja! Jag köpte en likadan som Lisa, så nu kan vi matcha som ett riktigt radarpar <3

Annars ikväll har jag bara legat på soffan, är så extremt trött och utmattad av min förkylning , det är verkligen skönt att vara i säng vid en sund tid en fredag. I helgen jobbar jag och på söndag vänner, då går jag på semester. Hur fint ?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: