THOSE DANCING DAYS

2018-06-16 @ 23:46:36
(null)

(null)

Pappa plockade upp mig när han slutade jobbet idag och åkte hem till Müllendorf. Väl hemma kröp jag ned bredvid syrran i sängen för en vilopaus och scrolla i telefonerna. 

Lite senare startade pappa grillen och mamma skrubba färskpotatis i en liten hink på trädgården. Förstår ni hur idylliskt livet är här på sommaren? 

Kvällsmaten käkade vi i vår numera allt för sällan använda uterum. Och när klockan slog 21:30 var tanken att jag skulle ta sista bussen hem men ångrade mig så inatt sover jag i Möllan.

Det mysigaste är ändå att på grund av att mamma och pappa gör om köket så äre renoveringskaos hemma så gissa vem som ligger och sover i husvagnen på trädgården inatt? Matte! 
Känns som om jag är på campingsemester, hur nice?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: