TISDAGSMOOD

2018-06-19 @ 06:04:32
Kan knappt med att säga god morgon, det är alldeles för tidigt för det. Ligger för tillfället raklång i soffan, med en filt över mig och en kaffe i ena näven. Fasen vad trött jag är idag, vad hände med min morgonpigghet? 

Idag slutar jag klockan ett, och efter jobbet har jag en miljon saker jag skulle behöva bocka av. Bl.a. städa läggan, inga konstigheter där right? Tvätta, ringa lönekontoret, handla,  fixa inför midsommar. Det sistnämnda går dock bort för sedan jag flyttade hem från Göteborg har min känsla för planering varit lika med noll. Det är så jäkla skönt, förr var jag en planeringsmänniska in i benmärgen, nu bara får det bli lite som det blir. Det är skönare så, haha. 

ae nu får jag pallra mig upp från min inte annars så sköna soffa. Have a good one folket, fred ut 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: