FLASHBACKS

2019-01-13 @ 11:54:58



(null)

1 & 4: Spenderade min lördagkväll hemma hos Cornelia med bästa vännerna, hela ligan denna gång (minus Hanna tyvärr) Det händer så sällan numera att vi är allihopa men igår lyckades vi faktiskt väldigt bra. Fy bubblan vad jag älskar dem.
2: det obligatoriska helgkaffet i sängen 3: jag och mina i-landsproblem om att hitta byxor som inte sitter som en rockring i midjan. 

(null)

1. Fullkomligt tokkär i min Kashmir-tröja 2. Finaste morgonljuset i läggan 3. Alla dessa helgfrukostar 4. Det finaste jag har, världens stoltaste faster är jag! 

(null)

1. Än en gång, världens stoltaste faster och livets unge på julafton. 2 & 3. Älskade jul <3 4. Från julmyset hemma hos Theresia <3 

(null)

1. All these outfits 2&3. Från öppningen i Jönköping. Älskar mitt jobb så mycket, är så lyckligt lottat! Och hej, har ju inte talat om att jag fått fast VM-tjänst här <3 4. Min favorittrio in the world 

(null)

1. Läggan, älskade älskade läggan 2&3. u know what it is 4. Again min favorittrio
(null)

1. Köpte superfina skor som jag endast fått användning av en gång än så länge, skäms Matilda!! 2. Mycket bebismys har hunnits med trots att jag till största delen av året flängt runt. 3. Vårat deamteam från öppningen i Mölndal 4. Höstkvällar framför serier
(null)

1. Highlights från sommaren med favoriterna 2. Köpte mig ännu en morgonrock och bosatte mig i den. 3. En av de bästa sakerna som hände 2018 var att blev närmare henne <3 4. Food <

(null)

1. Kollade på Alicias hopptävling och var så nervös att jag nästan kräktes på plats. 2&3. Mera mat 4. Lekte kapten några minuter under kräftfisket 

(null)

1. Det årliga kräftfisket med släkten 2. Jag och Jessica besökte smultronställen men detta var nog våran favorit. 3. Spenderade i stort sett varenda vaken sekund utav sommaren med henne. Så tacksam för henne 4. The two twins på Idas babyshower <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2019-02-13 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: