KOMMANDE DAGAR

2014-09-29 @ 15:35:52
Har varit liggandes i två dagar, men igårkväll började jag komma på fötter lite igen, så vid halv åtta kom Lisa till mig och senare även Tess. Mest en massa deeptalk för våran del tills Tess slängde fram sin laserlampa och vi fick idéen att åka iväg med bilen och skrämma Carl och Jacob, slutade med att vi smög i buskarna utanför alla våra vänners lägenheter. Mindre smidiga var vi dock när vi hade lyst in i Hampus lägenhet där han, Axel och Anton befann sig och dom sprang ut och mötte oss komma springandes och flinandes. Haha, hallå men ja! Vi har barnasinnet kvar!
 
annars då? Jag och Axel har varit på vårdcentralen och Apoteket med mig för att få ut penicillin så jag blir frisk igen, och nu sitter vi i bilen påväg mot Falun för att spendera två dagar där, och sedan på onsdag går ett litet flyttlass hem till Tibro med Axels grejer. 
 
JUST DET! Kan inte lägga upp bilder från mobilen på bloggen längre då blogg-appen inte stödjer iOS 8. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: