SNAPSHOTS

2015-06-25 @ 11:01:22
Som vanligt käkar jag ALLTID ägg och bacon till frukost, idag var inget undantag men adderade även den här jäkeln. SÅ GOD! ICAs egna smoothie med smak av mango, goji och acerola. Många vet att jag är fullkomligt tokig i mango (mango, Coca-cola, cocos och polkagris i flytande form är mitt livs cravlings) och verkligen älskar allt som innehåller minsta lilla. Rekommenderas.

Om tre timmar går bilen mot Västerås och Christoffer, Emil och William samt för SM i helgen. Kommer bli en så jäkla bra helg och imorgon ska vi se Norlie & KKV. Men eftersom att jag är raka motsatsen till en tidsoptimist så var jag redan klar med min packning igår och gav mig själv alldeles för lite sovmorgon att jag nu försöker döda tid framför mitt älskade big Bang theory. 

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: