OTURSDAG

2016-05-31 @ 11:30:06

Kan med ord inte förklara vilken fruktansvärd start på dagen jag haft. Somnade alldeles för sent igår från första början eftersom att jag idiotiskt nog startade min favoritfilm - Amazing Spider-Man 2 efter tolvsnåret. 

Vaknade imorse och tänkte att nu jäklar ska jag bara ta det lugnt hela morgonen eftersom att jag inte börjar förrän två, tio minuter senare ringer chefen och säger att jag skulle varit på jobbet 09:45 eftersom jag tackade ja till detta för två veckor sedan. Drog sedan en halvtaskig vurpa i badrummet och knockade lite snyggt handfatet, insåg att jag hade glömt mina hörlurar igår hos Emma och påväg till bussen inser jag att jag kollat fel buss, istället för tibro-Skövde hade jag lyckats kolla Skövde-tibro så ett idiotlöp senare så hann jag med nöd och näppe med rätt buss :))  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: