NÄR DU STRIPPAR OCH KLÄR AV DIG ÄR DET SAMMA GREJ

2017-09-02 @ 14:33:31

Igår efter allt ståhej pallrade vi oss hem till mamma och pappa i Mölltorp, jag var förste lekledare och sprang omkring som en idiot för att hålla upp med småtjejernas tempo. Älskade ungar. 


Åkte senare hem tillsammans med Ida och Linus och någon timme efter det kom Lisa och plockade upp mig hemma för att bara ventilera huvudet, vi mötte sen upp Jessica, Tessan och Moa och då brast det lite för mig. Fan vad tacksam jag är över att jag har dem. 

Idag ska jag bara ta det väldigt lugnt, har pimplat kaffe hela morgonen men ska försöka käka lite om jag ska orka med att fira födelsedagsfirande ikväll.



Kommentarer
Postat av: johanna

härligt!

2017-09-03 @ 16:47:12
URL: http://jojosmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: